Άρθρα

Στο άρθρο αυτού του μήνα, θα αναφέρουμε ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για τη γυμναστική και το σώμα μας...

Xρήσιμες συμβουλές για τη γυμναστική και το σώμα μας


 » Είναι πολύ σημαντικό να βάλουμε τη γυμναστική στη ζωή μας και να αποτελεί ένα μικρό κομμάτι της καθημερινότητά μας. Αυτό μπορεί να γίνει, είτε με τη χρήση ενός γυμναστηρίου ή υδρο-γυμναστηρίου, είτε με το να προσθέσουμε κίνηση, αποφεύγοντας τις διευκολύνσεις που μας προσφέρει ο σύγχρονος τρόπος ζωής, όπως για παράδειγμα να επιλέξουμε τις σκάλες αντί τον ανελκυστήρα.



» Αφού ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής, δεν είναι δεδομένο ότι το πιάσιμο τις πρώτες μέρες είναι θετικό και υποχρεωτικό! Ένα σωστό πρόγραμμα άσκησης, δεν καταπονεί τον οργανισμό από την αρχή, δυσκολεύει προοδευτικά και σέβεται τον αθλούμενο και τις υπόλοιπες δραστηριότητές του. Την άλλη μέρα θα πρέπει να πάτε φρέσκοι και στη δουλειά σας!



» Να προσθέσουμε ποικιλία ασκήσεων στο πρόγραμμά μας, έτσι ώστε να μας διατηρεί το ενδιαφέρον.



» Ένα πρόγραμμα δεν θα πρέπει να διατηρείται για πάντα. Ο οργανισμός χρειάζεται 3-4 εβδομάδες για να προσαρμοστεί στο πρόγραμμα κα τις προσαρμογές του. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα και με βάση τη πρόοδό σας, χρειάζεστε ένα νέο πρόγραμμα διαφορετικής δυσκολίας και επιβάρυνσης.



» Όταν αισθανθείτε πόνο ή πάρα πολύ έντονη κόπωση, μην το αγνοήσετε... είναι ένας τρόπος για το σώμα σας, να σας πει ότι φτάνει στα όριά του!



» Δοκιμάστε να πάτε με παρέα για γυμναστική... το πιο πιθανό είναι ότι η παρακίνηση θα είναι αμφίδρομη.



» Τέλος, μην απογοητεύεστε όταν τις πρώτες 14-21 μέρες δεν είναι ορατά τα αποτελέσματα στη ζυγαριά σας. Είναι απόλυτα φυσιολογικό για δύο λόγους:

I. Ο οργανισμός προσπαθώντας να αντεπεξέλθει στη καινούργια επιβάρυνση, κάνει κατακράτηση υγρών για να εκτελέσει περισσότερες βιοχημικές διεργασίες. Αποτέλεσμα είναι να χάνουμε λίπος αλλά όχι κιλά.

II. Στις πρώτες 14-21 μέρες αναπτύσσεται πιο γρήγορα ο μυϊκός ιστός σε σχέση με αργότερα, λόγω της έναρξης του προγράμματός σας. Το αποτέλεσμα είναι να χάνετε λίπος, να παίρνετε μυϊκή μάζα και τα κιλά να μένουν σταθερά!

Μετά την εξοικείωση του οργανισμού σας με το νέο σας πρόγραμμα γυμναστικής, τα αποτελέσματα και στο σώμα σας αλλά και στη ζυγαριά, θα είναι σίγουρα εντυπωσιακά!

 

 

Δείτε τον κατάλογο με τις πισίνες που
σας προσφέρουν προγράμματα υδρο-γυμναστικής, σε Ελλάδα και Κύπρο και επιλέξτε τον προορισμό σας!