Άρθρα

Συνιστώμενη δίαιτα για μείωση της χοληστερόλης στο αίμα...

Συνιστώμενη δίαιτα για μείωση της χοληστερόλης

 

 

 

 
 ΔΙΑΛΕΞΤΕ
ΕΛΑΤΤΩΣΤΕ
Ψάρια, πουλερικά χωρίς το δέρμα τους,άπαχα μέρη βοδινού, αρνίσιου, χοιρινού, ή μοσχαρίσιου κρέατος

Παχειά μέρη βοδινού, αρνίσιου, χοιρινού κρέατος, εντόσθια, κονσέρβες κρέατος, λουκάνικα, σάντουιτς με λουκάνικα και ζαμπόν, μπέικον, τυριά. Πάπια, ψάρια τηγανισμένα, σαρδέλλες, αυγοτάραχο. Οστρακοειδή, γαρίδες, αστακούς, καβούρια.

Αποβουτυρωμένο γάλα (υγρό, σε σκόνη ή εβαπορέ). Ημιαποβουτυρωμένο γάλα.

’παχο 0% λιπαρά ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυριά (2% λιπαρά). Ανθότυρο.

Φυσικό πήρες γάλα, κανονικό, εβαπορέ, συμπυ­κνωμένο, κρέμα γάλακτος, σαντιγύ, απομιμήσεις γαλακτοκομικών προιόντων τις περισσότερες κρέμες που δεν προέρχονται από γάλα.

Βούτυρο γάλακτος, πλήρες λιπαρών γιαούρτι Όλα τα λιπαρά τυριά (40% λίπος) σε μορφή κρέμας. Όλα τα φυσικά τυριά Π.χ. φέτα, μανούρι, κασέρι, διάφορα είδη γραβιέρας, παρμεζάνα, γκούντα, bIue-cheese, rokfort, camembert, cheddar, ένταμ. Παγωτό.

 

Το ασπράδι του αυγού (2 ασπράδια είναι ισοδύναμα με 1 ολόκληρο αυγό), υποκατάστατο αυγού.

Κρόκος αυγού.

Φρέσκα ή κατεψυγμένα, κονσέρβες ή ξηραμένα, φρούτα και λαχανικά, βραστές πατάτες.

Λαχανικά παρασκευασμένα σε βούτυρο, φρούτα με κρέμα σαντιγύ, κομπόστες φρούτων, αβοκάντο.

Σπιτικό ψωμί ψημένο με ακόρεστα έλαια, κέικς, κράκερς με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Ψωμί του εμπορίου, πίττες, κέικ, κουλουράκια με ξηρούς καρπούς, μπισκότα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, κράκερς υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

Μη αποφλοιωμένα δημητριακά, μη αποφλοιωμένο ρύζι, ζυμαρικά, φασόλια, ρεβύθια, φακή.

Ψωμιά που τα αυγά είναι το κύριο συστατικό τους. Κρουασάν, μπατόν σαλέ, μπριός.

Τσάι, καφές, χυμοί φρούτων. Ψημένο κακάο. Μπύρα με χαμηλή περιεκτικότητα σε οινόπνευμα.

Σοκολάτα, Ιρλανδικός καφές. οινοπνευματώδη, αεριούχα ποτά.

Ακόρεστα φυτικά έλαια: ελαιόλαδο, ηλιέλαιο, καλαμποκέλαιο, σησαμέλαιο, λάδι σόγιας.

Βούτυρο, καρυδέλαιο, φοινικέλαιο, υδρογονωμένα λίπη και έλαια, χοιρινό λίπος.

Σπόροι, κάστανα

Ινδική καρύδα. Όλοι οι ξηροί καρποί.

Μαγιονέζα με λίγες θερμίδες, ντρέσιγκς που παρασκευάζονται από ακόρεστα έλαια που αναφέρονται πάνω. Χορταρικά, καρυκεύματα.

Σάλτσες, κρέμες ή σάλτσες τυριών. Μαγιονέζες.

 

 

Δείτε τον κατάλογο με τις πισίνες που
σας προσφέρουν προγράμματα υδρο-γυμναστικής, σε Ελλάδα και Κύπρο και επιλέξτε τον προορισμό σας!