Άρθρα

Συνέχεια από το δεύτερο μέρος ...

Συμβουλές διατροφής- μέρος 3ο

ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ:

1. Τα φρέσκα τρόφιμα (λαχανικά κλπ.) δεν πρέπει να μένουν πάνω από 3 μέρες στο ψυγείο.

2. Τα τρόφιμα στο ψυγείο πρέπει να είναι προστατευμένα και σκεπασμένα σε ειδικά δοχεία.

3. Καθαρισμός συχνά του ψυγείου.

4. Η ημερομηνία κατάψυξης είναι απαραίτητα για τρόφιμα που καταψύχθηκαν ή που αγοράζονται έτοιμα κατεψυγμένα.

5. Τα τρόφιμα που έχασαν την κατάψυξη τους δεν πρέπει να ξαναμπαίνουν στην κατάψυξη.

6. Τα κρέατα πρέπει να είναι κοντά στην κατάψυξη για 2-3 μέρες.

7. Το εσωτερικό της λεκάνης για τα λαχανικά πρέπει να επενδύεται με αλουμινόχαρτο.

8. Τα τρόφιμα (μαγειρεμένα φαγητά) πρέπει να μπαίνουν όσο είναι ζεστά στο ψυγείο για να μην αναπτυχθούν μικρόβια. Η απότομη ψύξη του ζεστού βοηθάει σε αυτό.

9. Οι κονσέρβες πρέπει να καταναλώνονται γρήγορα ακόμη και αν η ημερομηνία λήξης είναι μετά από χρόνια.

10. Οι κτυπημένες ή σκουριασμένες κονσέρβες είναι επικίνδυνες.

11. Οι φουσκωμένες κονσέρβες σημαίνει ότι δεν είναι πλέον κενές αέρος οπότε μπορεί να αναπτυχθούν επικίνδυνα μικρόβια όπως αυτό της αλλαντίασης.

12. Οι κονσέρβες πρέπει να πλένονται εξωτερικά για να μην μπουν σκόνες και μικρόβια στο εσωτερικό.

13. Ποτέ δεν πρέπει να μπαίνει ανοικτή κονσέρβα στο ψυγείο . Το περιεχόμενο πρέπει να αδειάζει στο κατάλληλο δοχείο.

14. Οι θερμοκρασίες 20-50 βαθμούς C ευνοούν την ανάπτυξη μικροβίων και τοξινών στα τρόφιμα.

15. Τα φρούτα πρέπει να φυλάγονται στο ψυγείο γιατί στη θερμοκρασία δωματίου αφυδατώνονται και χάνουν μέρος των βιταμινών τους.

16. Στο ψυγείο το ψάρι στην συντήρηση διατηρείται 1-2 μέρες, το γάλα 3-4 μέρες, το σκληρό τυρί 2-3 εβδομάδες.

 


ΤΡΟΠΟΙ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ:

• Βοδινό στον ατμό: είναι καλή μέθοδος γιατί διατηρούνται οι βιταμίνες.

• Βοδινό στο νερό: χάνεται ένα μέρος βιταμινών, χρειάζεται λίγο νερό σε χαμηλή φωτιά στο ελάχιστο δυνατό όριο.

• Φούρνος και Σχάρα: ιδανικός τρόπος για κόκκινα κρέατα, πουλερικά και ψάρια. Φεύγει το λίπος, το λάδι δε χρειάζεται την ώρα του φουρναρίσματος.

• Τηγάνι: το λάδι όταν τηγανίζουμε οξειδώνεται και οι τροφές απορροφούν μεγάλη ποσότητα λαδιού. Δεν είναι υγιεινός τρόπος μαγειρικής.

 

Δείτε τον κατάλογο με τις πισίνες που
σας προσφέρουν προγράμματα υδρο-γυμναστικής, σε Ελλάδα και Κύπρο και επιλέξτε τον προορισμό σας!