Οι ιδιότητες του νερού

 

 

1. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

 

Κάθε κίνηση που κάνει ο αθλούμενος μέσα στο νερό, συναντά την αντίσταση του νερού, γεγονός που του προσφέρει πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη άσκηση!

 

 

2. ΑΝΩΣΗ

 

Κάθε αθλούμενος που μπαίνει στο νερό αυτόματα δέχεται την επιρροή της άνωσης. Το αποτέλεσμα είναι ότι όταν είναι στο ρηχό νερό, είναι 25% πιο ελαφρύς από το κανονικό του βάρος και όταν είναι στο βαθύ νερό, είναι 50% πιο ελαφρύς! Με αυτό τον τρόπο, το νερό βοηθάει ιδιαίτερα άτομα τα οποία είναι υπέρβαρα ή έχουν ορθοπεδικά ή παθολογικά προβλήματα, να γυμνάζονται χωρίς καμία επιβάρυνση στο μυοσκελετικό τους σύστημα!

 

 

3. ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

 

Το νερό βοηθάει να ρυθμίζεται πιο εύκολα η θερμοκρασία του σώματος, με αποτέλεσμα να το κάνει το ιδανικό μέσο γύμνασης για έγκυες γυναίκες, παχύσαρκους, καρδιοπαθείς και άτομα με παθολογικά προβλήματα!

 

 

4. ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ

 

Η υδροστατική πίεση ασκεί ένα συνεχόμενο μικρομασάζ στην επιφάνεια του δέρματος, όσο το σώμα του αθλούμενου είναι μέσα στο νερό. Το αποτέλεσμα είναι να διευκολύνεται η κυκλοφορία του αίματος και αθλούμενος να έχει 10 παλμούς λιγότερους σε σχέση με την ίδια άσκηση στη ξηρά! Λόγω της υδροστατικής πίεσης, το νερό είναι ο ιδανικός χώρος άθλησης για γυναίκες με κυτταρίτιδα ή άτομα που πάσχουν από κυκλοφορικό πρόβλημα και φλεβίτιδα στα κάτω άκρα!

 

 

 

 Απολαύστε τη γυμναστική στο νερό

 

και ότι αυτή μπορεί να προσφέρει στο σώμα και την υγεία σας!

 

 

 

Δείτε τον κατάλογο με τις πισίνες που
σας προσφέρουν προγράμματα υδρο-γυμναστικής, σε Ελλάδα και Κύπρο και επιλέξτε τον προορισμό σας!